FAQ

Jak przystąpić do programu FeelGood!?

To proste - wypełnij formularz zgłoszeniowy, który znajdziesz w sklepie i oddaj go kasjerowi, gdy będziesz płacić za swoje zakupy. W zamian dostaniesz kartę, na którą możesz zbierać punkty. Od tego momentu jesteś w grze.

Punkty - jak je zbierać i co z nimi robić?

Pamiętaj, by zawsze mieć przy sobie kartę, która pozwoli Ci zapunktować. To się opłaca! Punkty dostajesz za każdą transakcję, a każda wydana złotówka to jeden punkt na Twoim koncie. Zbierz ich 450, a zdobędziesz bon rabatowy -15%.

Czy mogę wykorzystać więcej niż jeden bon podczas tych samych zakupów?

Gramy fair, więc przy jednej transakcji możesz skorzystać tylko z jednego bonu rabatowego -15%.

Jaką zniżkę uzyskam dzięki bonom rabatowym?

Z nami zawsze będziesz miał lepsze wyniki! Bony rabatowe FeelGood! skutecznie obniżą cenę Twoich zakupów. Gwarantują 15% zniżki na cały asortyment, z wyłączeniem produktów przecenionych i objętych promocjami czasowymi.

Mam 450 punktów, ale nie otrzymałem bonu rabatowego. Dlaczego?

To tylko kwestia czasu. Niewykluczone, że 450 punktów uzyskałeś całkiem niedawno i nie zdążyliśmy jeszcze wysłać do Ciebie bonu. Jeśli chcesz wiedzieć, co się z nim dzieje, zadzwoń na naszą infolinię i zapytaj konsultanta. Pamiętaj, by podać mu numer swojej karty.

Gdzie znajdę numer mojej karty?

Przyjrzyj się uważnie swojej karcie. Jej numer umieszczony jest pod kodem kreskowym.

Co zrobić, jeśli zgubię kartę?

Nie poddawaj się! Zadzwoń na numer infolinii: 801 522 242 lub +48 22 472 22 42 (opłata wg stawki operatora) i zgłoś to konsultantowi, który opracuje dla Ciebie najszybszą strategię powrotu do gry.

Jak zaktualizować moje dane osobowe?

Istnieją dwa sposoby. Możesz to zrobić poprzez swoje konto internetowe na stronie www.feelgood.go-sport.pl lub przez naszą infolinię.

Chcę zalogować się do swojego konta internetowego. Jak to zrobić?

Potrzebny Ci będzie numer karty (login) i kod pocztowy (hasło) podany podczas rejestracji. Po pierwszym logowaniu możesz bez problemu zmienić hasło.